B&B’s die de kalender bijhouden, komen bovenaan

B&B beschikbaarheidskalender

B&B’s die de kalender bijhouden, komen bovenaan.

Bedandbreakfast.eu is uitgegroeid tot ‘s werelds grootste B&B-website. Dit hebben we samen met u en ruim 150.000 andere B&B-eigenaren bereikt en daar zijn we trots op! Onze bezoekers zijn tevreden en komen graag terug naar Bedandbreakfast.eu. Wel noemen ze een verbeterpunt. Ze willen graag meteen weten of een B&B beschikbaar is, zonder te hoeven wachten op antwoord van de eigenaar.

Direct weten waar je aan toe bent: zo werkt het in webwinkels en op tal van boekingswebsites en dit is de standaard geworden. Bedandbreakfast.eu moet blijven meegaan met de tijd. Daarom voeren we met ingang van 4 september 2013 de volgende wijziging door:

B&B’s die de kalender bijhouden, komen bovenaan
De B&B’s die binnen 24 uur via het reserveringssysteem van Bedandbreakfast.eu reageren op nieuwe reserveringsaanvragen, worden het hoogst getoond in het zoekresultaat. Daarna komen de accommodaties die hun beschikbaarheidskalender niet bijhouden. Binnen deze hoofdverdeling staan de bed & breakfasts met een uitgebreide vermelding het hoogst.

Begin met een schone lei
Om u met een schone lei te laten beginnen, hebben we eventuele oude reserveringsaanvragen met status ‘Onbehandeld’ alvast voor u gearchiveerd. Dit is dus hét moment om het reserveringssysteem te gaan gebruiken! U zult merken hoe handig het is. Bent u nog niet bekend met het reserveringssysteem? Geen nood, u heeft nog tijd genoeg om het reserveringssysteem rustig te leren kennen. De ‘Snelle Handleiding Reserveringssysteem’ toont stap voor stap hoe het werkt. In de lijst met veelgestelde vragen (FAQ) vindt u eveneens veel praktische informatie.

Wat als ik een keer niet binnen 24 uur reageer op een nieuwe reserveringsaanvraag?
Uw B&B heeft dan slechts tijdelijk een lagere positie op Bedandbreakfast.eu. Zodra u de aanvraag in behandeling neemt en de status aanpast, staat uw B&B meteen weer hoog in het zoekresultaat.

Ik reageer altijd telefonisch of via mijn eigen e-mailprogramma op reserveringsaanvragen. Wat nu?
U kunt gerust op die manier blijven reageren. Zorg wel dat u de status van de betreffende aanvraag wijzigt in het reserveringssysteem. Een nieuwe reserveringsaanvraag heeft altijd de status ‘Onbehandeld’. U dient deze status binnen 24 uur te wijzigen in ‘Reservering’, ‘Optie’ of ‘Geannuleerd’. Bedandbreakfast.eu weet dan dat u tijdig heeft gereageerd op de aanvraag. Zo wijzigt u de status van een reserveringsaanvraag >> 

About the author

Janneke Scheepers